آشنایی با مؤسسه ریّان در نوزدهمین نشست «با یاوران وحی»
کد خبر: 3679478
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

آشنایی با مؤسسه ریّان در نوزدهمین نشست «با یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی نوزدهمین نشست با یاوران وحی به معرفی و ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه قرآن و عترت ریّان پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های این تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.
لذا در نوزدهمین نشستی که فردا، 17 دی‌ماه برپا می‌شود، به معرفی مؤسسه قرآن و عترت ریّان تهران پرداخته می‌شود. طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی از فعالیت‌هایش در سال‌‌های آینده و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، نوزدهمین نشست «با یاوران وحی» فردا، 17 دی‌ماه، ساعت 14 با حضور مصطفی کلانکی، مدیر مؤسسه قرآن وعترت ریّان در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.

captcha