10 محفل انس با قرآن کریم در رامهرمز برگزار می‌شود
کد خبر: 3679755
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
به مناسبت دهه فجر؛

10 محفل انس با قرآن کریم در رامهرمز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز از برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم از 12 تا 22 بهمن همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی و قرآنی دهه فجر شهرستان بر عهده این اداره است، برنامه‌ریزی در جهت تدوین این برنامه‌ها در دست انجام است.

وی عنوان کرد: برنامه شاخص قرآنی دهه فجر شهرستان، برپایی 10 محفل انس با قرآن کریم با همکاری گروه تواشیح آل‌طه در شهرستان است.

عسکرزاده اعلام کرد: این محافل قرآنی از 12 تا 22 بهمن‌ماه با حضور عموم مردم در مساجد مختلف شهرستان برگزار خواهد شد. رستم نوروزی، کاظمی و محمد آل‌خمیس قاریان این محافل خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز با بیان اینکه در این مدت جلسات تفسیر قرآن شهرستان نیز تقویت می‌شود، گفت: مسجد امام خمینی(ره)، مسجد امام حسن مجتبی(ع) و مسجد بی‌بی زینب خاتون این جلسات را برگزار می‌کنند و حجت‌الاسلام طباطبایی مدرس حوزه و حجت‌الاسلام فتلاوی امام جمعه موقت رامهرمز این جلسات را برگزار می‌کنند.

captcha