شرکت 900 نفر در مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ ناجا
کد خبر: 3680864
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رود‌مقدس خبر داد:

شرکت 900 نفر در مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ ناجا

گروه مسابقات: رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا از برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ کریم ناجا با حضور 900 متسابق خبر داد.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ کریم در پنج گروه ویژه کارکنان پایور آقا و بانو، کارکنان وظیفه و خانواده کارکنان همسران و فرزندان و بازنشستگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در شش رشته شامل قرائت تحقیق و ترتیل، درک مفاهیم سطح یک و دو، اذان و حفط 5 جزء قرآن‌ کریم در مناطق شش‌گانه طی یک روز در تاریخ 21 دی‌ماه برگزار می‌شود.

رودمقدس با اشاره به اینکه این مسابقات با استقبال خوبی همراه بوده است، بیان کرد: این دوره از مسابقات در شش منطقه به میزبانی استان‌های مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، فارس و کردستان با حضور 900 متسابق برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، نفرات برتر مسابقات استانی هستند که در رشته قرائت تحقیق، ترتیل و اذان نمره بالای 70 درصد و در رشته‌های درک مفاهیم نمره بالای 80 درصد را کسب کرده‌اند.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به مسابقات سراسری  ناجا که در بهار97 برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

captcha