آمار ثبت‌نام كنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در فارس به 11 هزار نفر رسید
کد خبر: 3684416
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
جلالی:

آمار ثبت‌نام كنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در فارس به 11 هزار نفر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت‌نام بیش از 11 هزار نفر متسابق در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سید امیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 2 بهمن‌ماه گفت: تاکنون 11 هزار و 207 نفر متسابق در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام كرده‌اند.
وی افزود: بنا به اعلام رسمی ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم تا پایان روز شش بهمن‌ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این آزمون می‌توانند تا پایان این روز نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.
جلالی یادآور شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد كه سایت آزمون به نشانی www.quranedu.ir جهت ثبت‌نام در این آزمون انتخاب شده است.
رئیس مركز امور قرآنی اوقاف فارس افزود: این آزمون در ۲۴ رشته و ۴۲۰ حوزه امتحانی در روز پنج‌شنبه، ۱۰ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: بیش از ۳۰۰۰ جایزه ارزنده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه و .... از جمله جوایز این مسابقات است.

captcha