آغاز رقابت نهایی مسابقات «قرآن و سنت» شارجه
کد خبر: 3685450
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

آغاز رقابت نهایی مسابقات «قرآن و سنت» شارجه

گروه بین‌الملل: رقابت نهایی 129 متسابق در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری «قرآن و سنت» شارجه در دو بخش بانوان و آقایان امروز (6 بهمن‌ماه) آغاز شد.

آغاز رقابت نهایی مسابقات ملی «قرآن و سنت» شارجهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری sharjah24.ae؛ بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری «قرآن و سنت» شارجه که به همت مؤسسه قرآن و سنت امارات برگزار می‌شود، پس از گزینش نفرات شرکت کننده در مرحله مقدماتی و با حضور 129 شرکت‌کننده وارد مرحله نهایی شد.

در این دوره از مسابقات، سلطان مطر بن دلموک؛ رئیس شورای اداری مؤسسه قرآن و سنت شارجه، عمر علی شامسی؛ مدیر مؤسسه و عبدالله خلف حوسنی؛ رئیس کمیته جایزه قرآن و سنت شارجه و تعدادی از مربیان قرآنی این مؤسسه حضور دارند.

این دوره از مسابقات در دو بخش برگزار می‌شود، بخش اول مربوط به علاقه مندان قرآنی و حافظان امارات در سطح ابتدایی و بخش دوم مخصوص حافظان و قاریان برتر قرآنی و ائمه جماعات مساجد این کشور در سطح پیشرفته است.

از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات، حضور معلولان برای رقابت در این رویداد قرآنی است.

مؤسسه قرآن و سنت امارات در بیست سال گذشته با هدف نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی در بین جوانان این کشور و التزام به این ارزش‌ها و ایجاد روحیه رقابت سالم، اقدام به برگزاری مسابقات قرآن و سنت نبوی کرده است.


همچنین، جایزه این دوره از مسابقات یک میلیون درهم امارات است که به نفرات برتر اهدا خواهد شد/.

captcha