اجرای طرح «میزبان نور» به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا
کد خبر: 3686300
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

اجرای طرح «میزبان نور» به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح «میزبان نور» به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با هدف انس هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌ها با قرآن کریم در حال برپایی است.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا طرح «میزبان نور» را در قالب جلسات خانگی برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این طرح با حضور کارکنان پایور و خانواده‌های آنها در استان‌های مختلف در منازل کارکنان به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه در حال برپایی است.

اجرای طرح «میزبان نور» به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا


رودمقدس با اشاره به اینکه این جلسات به صورت گردشی و از سوی متقاضیان در منازل مسکونی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جلسات قاریان و حافظان قرآن ناجا حضور دارند که به اجرای قرائت و تلاوت قرآن‌ کریم پرداخته و همچنین در این جلسات از بیانات روحانیون در راستای تفسیر آیات تلاوت شده بهره‌ خواهیم برد.
رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا افزود: هدف از برپایی این محافل در منازل کارکنان، انس هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌ها با قرآن‌ کریم و همچنین اثرات تلاوت قرآن‌ بر روی رفتار، کردار فرزندان آنها است.

captcha