دهه فجر فرصتی برای بیان‌ ‌دستاور‌های انقلاب است
کد خبر: 3686427
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

دهه فجر فرصتی برای بیان‌ ‌دستاور‌های انقلاب است

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه دهه فجر مظهر شکوه‌ و‌ عظمت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: دهه فجر فرصتی مطلوب برای بیان‌ خدمات نظام ‌و ‌دستاور‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، داود ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهارکرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان ‌ملت با رهبر و آرمان‌های انقلاب است.
وی بیان کرد: امروز با توجه به ‌موفقیت‌هایی که ایران اسلامی در حوزه‌‌های علمی، نظامی و هسته‌ای به دست آورده‌ است دشمنان و به ‌ویژه استکبار جهانی با ایجاد فتنه‌‌های جدید به دنبال ضربه زدن به بدنه نظام هستند لذا ضروری‌است ‌که ملت ما هوشیار‌تر از گذشته عمل کند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه دهه فجر مظهر شکوه‌ و‌ عظمت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مطلوب برای بیان‌ خدمات نظام ‌و ‌دستاور‌های انقلاب است.
وی با بیان اینکه وحدت کلید موفقیت ما در مقابل دسیسه‌های دشمنان است، بیان کرد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر خود تجدید میثاق ملت با انقلاب و تجدید قوای نیروهای انقلابی است که بار دیگر وحدت و انسجام مردم ایران را به رخ دشمنان می‌کشاند.
ابراهیمی با بیان اینکه امروز با توجه به پیروزی انقلاب ملت ایران در دنیا عزت و آبرو پیدا کرده است، گفت: یکی از اهداف مهم و اساسی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی در جهان است .
وی با تاکید بر اینکه ملت همیشه هوشیار، صبور و فداکار ایران اسلامی همواره در مقابل دسیسه‌های دشمنان در تمامی عرصه‌ها حضوری گسترده داشته و دشمنان را همیشه با شکست مواجه کرده‌اند، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع و مطلوب در ایام دهه فجر چگونگی پیروزی انقلاب در برابر دشمنان را برای مردم یادآوری می‌کند و اثرگذاریی به سزایی در ایجاد وحدت و همبستگی ملت دارد .
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای بیش از 110 برنامه متنوع در سطح شهرستان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست‌های بصیرتی، اهدای پرچم جمهوری اسلامی به کسبه بازار و دیدار با علما را از مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر در دهه فجر امسال بیان کرد.
وی از برگزاری روز ملی شهرستان ملایر و‌ گرامیداشت یاد و‌ خاطره آیت ‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی ملایر در 21 بهمن ‌ماه خبر داد.
ابراهیمی از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر به برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور همزمان با ایام دهه فجر در تاریخ 21، 22 و 23 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب در شلمچه، فتح المبین و والفجر 8 اشاره‌کرد.
وی همچنین برگزاری صبحگاه مشترک انقلاب در مدارس، برنامه میقات صالحین در حوزه‌های مقاومت، اردوی زیارتی قم، برگزاری نشست‌های آسیب‌های اجتماعی و نهضت "ما زنده‌ایم" توسط حوزه خواهران، افتتاح سه طرح بسیج سازندگی در اسلام‌ شهر آق گل و افتتاح یک باب منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت با کمک خیران را از دیگر برنامه سپاه ملایر برشمرد.

 

captcha