راه‌اندازی «فست‌فود حلال» ژاپنی در المپیک 2020
کد خبر: 3686662
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

راه‌اندازی «فست‌فود حلال» ژاپنی در المپیک 2020

گروه بین‌الملل: رستوران‌ زنجیره‌ای «مری براون» اولین برند فست‌فود حلالی است که وارد بازار ژاپن خواهد شد و تا آغاز بازی‌های المپیک تابستانی 2020 در دو شهر اوزاکا و توکیو شعبه خواهد داشت.

فست‌فود حلالبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Malaysian Reverse؛ «جاشوا لیو» مدیرعامل رستوران زنجیره‌ای مری براون مالزی گفت: این که مالزی اولین رستوران فست فود حلال را به ژاپن خواهد برد خبر بسیار خوبی برای کشور ماست.

وی افزود: انتخاب مکان‌های مناسب برای راه‌اندازی شعبه‌های این رستوران در ژاپن چالش بزرگی است اما حداقل دو شعبه در این کشور راه‌اندازی خواهیم کرد.

لیو گفت: اگر در مالزی شعبه‌ای در طبقه هفتم یک ساختمان راه‌اندازی شود، کسی به آنجا نخواهد رفت اما در ژاپن مردم از طبقات بالا یا زیرزمین به خاطر دنجی فضا استقبال می‌کنند به همین دلیل ما در حال تحقیق برای پیدا کردن مکانی مناسب برای این رستوران‌ها هستم.

راه‌اندازی «فست‌فود حلال» ژاپنی در المپیک 2020

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ با نام رسمی «بازی‌های المپیاد سی و دوم» شناخته می‌شود، مراسمی ورزشی که از تاریخ ۲۴ ژوئیه تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (سوم تا نوزدهم مرداد 1399) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار خواهد شد؛ پیش‌تر بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۶۴ نیز در توکیو برگزار شده بود.

مدیرعامل رستوران زنجیره‌ای مری براون مالزی افزود: قرار است شعبه‌های این رستوران امسال در ایران، سریلانکا و نیوزیلند نیز راه‌اندازی شود/.

captcha