جشن پیروزی انقلاب در حسینیه کویته
کد خبر: 3690130
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

جشن پیروزی انقلاب در حسینیه کویته

گروه بین‌الملل: مراسم ویژه جشن انقلاب با هدف تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در مسجد و حسینیه «گلگتی» کویته برگزار می‌شود.

جشن پیروزی انقلاب در حسینیه کویتهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از پاکستان؛ مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد و حسینیه «گلگتی» کویته ایالت بلوچستان پاکستان دوشنبه(23 بهمن‌ماه) برابر با 12 فوریه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنین وجدانی، امام جمعه کویته با تبریک ایام پیروزی انقلاب گفت: در این جشن‌ها، دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و همچنین خدمات نظام برای جھان اسلام و مستضعفین پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تبیین موضوعات انقلابی و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم است، افزود: در این برنامه‌ها دانشجویان و دانش‌آموزان طی مسابقه‌ای، به اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام حسنین وجدانی با بیان اینکه باید نسل جوان با اهداف و دستاوردهای جھانی  انقلاب اسلامی آشنا شوند، بیان کرد: روحانیون و مبلغان نقش مهمی در تبیین اهداف و دیدگاه‌های انقلابی در بین جوانان دارند و باید با تمام توان در جهت تحقق این امر در جامعه تلاش کنند/.

مطالب مرتبط
captcha