ثبت نام 2 هزار خادم‌الشهید انفرادی از سراسر کشور در طرح مادران آسمانی
کد خبر: 3692735
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

ثبت نام 2 هزار خادم‌الشهید انفرادی از سراسر کشور در طرح مادران آسمانی

گروه جهاد و حماسه ــ تاکنون 2 هزار خادم‌الشهید به صورت انفرادی از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند و حدود سه هزار شهید در طرح مادران آسمانی به ثبت رسیده است.

رد نشود//ثبت نام 2 هزار خادم‌الشهید انفرادی از سراسر کشور در طرح مادران آسمانی

به گزارش خبرگزاری ایکنا، طرح بین‌المللی«مادران آسمانی» که از سال ۱۳۸۹ از شرق تهران آغاز و سپس در کل کشور و هم اکنون در تعدادی از کشورهای محور مقاومت به اجرا در آمده است تا کنون هر ساله در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیرامون زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر تمهیدات لازم را برای بسیج جوانان مومن و انقلابی جهت دیدار با مادران شهدا و تقدیم هدیه روز مادر به این مادران به نیابت از فرزندان شهیدشان ایجاد کرده است. 

تا به امروز یکشنبه 29 بهمن ماه به حدود 2 هزار نفر از ۳۱ استان کشور و بیش از ۱۵۰ شهر به ثبت رسیده است. همچنین تعداد مشخصات شهدایی که جهت دیدار و تجلیل از مادران بزرگوارشان در سامانه ثبت شده به تعدادی بالغ بر سه هزار رسیده است.

سامانه طرح بین‌المللی مادران آسمانی که از امسال جهت جلب مشارکت بیشتر مردمی راه‌اندازی شده مسیر جدیدی است تا علاوه بر مجموعه‌های مردمی که سابقا با اعلام آمادگی به اجرای داوطلبانه طرح می‌پرداختند هر شخص حقیقی درهر نقطه‌ای از کشور بدون نیاز به اینکه عضو مجموعه، گروه یا تشکلی باشد، بتواند با ثبت نام به عنوان «خادم‌الشهید» در گسترش این امر سهیم باشد.

همچنین علاوه بر سه هزارنفر خادم‌الشهیدی که در سال گذشته و به صورت مجموعه‌ای به همکاری با ستاد و اجرای طرح پرداختند، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد همکاری حدود 10 هزار نفر از مردم ایران در این طرح باشیم.

انتهای پیام

captcha