استقرار روحانیون دائمی در ۱۳۵ منطقه لرستان
کد خبر: 3693711
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

استقرار روحانیون دائمی در ۱۳۵ منطقه لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به استقرار روحانیون دائمی در ۱۳۵ منطقه لرستان از فعالیت بیش‌از ۲هزار ۵۰۰ هیئت مذهبی در لرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، شامگاه چهارشنبه، دوم اسفند در جمع خبرنگاران گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری ساماندهی هیئت‌های مذهبی و مداحان بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی در خصوص اقامه نماز ظهر در سطح ادارات لرستان، افزود: کلیه ادارات استان لرستان دارای روحانی بوده و نماز ظهر و مراسم‌های مذهبی در سطح این ادارات برگزار می‌شود.
مهدوی‌امین ادامه داد: با پیگیری‌ها و تعامل مناسب سازمان تبلیغات اسلامی خوشبختانه امسال موفق شده‌ایم در ۱۳۵ منطقه از لرستان روحانی دائم داشته باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، تصریح کرد: علاوه‌بر فعالیت این تعداد از مبلّغان، در ماه محرم، صفر و ایام فاطمیه از مراکز علمیه استان و خارج از استان تعدادی روحانی به مناطق مختلف استان جهت تبلیغ مفاهیم دینی و احکام اسلام اعزام شدند و ترویج فرهنگ انقلاب پرداختند.
وی با بیان این‌که در سطح استان لرستان بیش‌از دو هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مذهبی مراسم دارند و در ایام ماه‌های محرم و صفر فعالیت آن‌ها مضاعف می‌شود.

انتهای پیام

captcha