آشنایی با مسلمانان؛ برنامه‌ای محبوب در آمریکا
کد خبر: 3695816
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

آشنایی با مسلمانان؛ برنامه‌ای محبوب در آمریکا

گروه بین‌الملل ـ مرکز اسلامی شهر چاتانوگا (Chattanooga) در ایالت تنسی (Tennessee) آمریکا میزبان سومین برنامه «دیدار با همسایگان مسلمان» با هدف معرفی اسلام و مسلمانان می‌شود.

آشنایی با مسلمانان؛ برنامه‌ای محبوب در آمریکابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری chattanoogapulse.com؛ این برنامه که در شهر چاتانوگا از محبوبیت زیادی برخوردار است، شنبه (12 اسفند) برگزار خواهد شد.


حماد امین، مدیر این برنامه گفت: برنامه قبلی 2 هزار شرکت‌کننده داشت و ما پس از برگزاری برنامه، تماس‌هایی را از سوی غیرمسلمانان دریافت کردیم که از عدم حضور خود اظهار تأسف می‌کردند.


وی گفت: هدف این برنامه ایجاد ارتباط دوستانه با همسایگان غیر مسلمان و نشان‌دادن عطوفت اسلامی نسبت به همسایگان است زیرا اسلام به مهربانی با همسایه تاکید کرده است.


گفتنی است، مرکز تحقیقات پیو در آمریکا اعلام کرده است در صورت تداوم روند رشد فعلی جمعیت مسلمانان، اسلام تا سال 2070 می تواند بزرگترین دین جهان شود.


بر اساس این گزارش، جمعیت مسلمانان بیش از 1.6 میلیارد نفر است که این رقم، 23 درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد و چنان که افزایش جمعیت مسلمانان جهان با این روند ادامه یابد، تعداد مسلمانان از جمعیت مسیحیان بیشتر خواهد شد.


انتهای پیام

captcha