نمایشگاه «مادر مهربانی» در تجلیل از مقام حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3696641
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

نمایشگاه «مادر مهربانی» در تجلیل از مقام حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود

گروه هنر ــ همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س) نمایشگاهی با همین موضوع در مؤسسه علمی فرهنگی شهید محراب از 17 اسفندماه برپا خواهد شد.

نمایشگاه «مادر مهربانی» در تجلیل از مقام حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود

مرتضی نداف، هنرمند تجسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره نمایشگاه «مادر مهربانی» چنین اطلاع‌رسانی کرد: این نمایشگاه سوخته‌نگاری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و در آن 30 اثر سوخته‌نگاری به نمایش در خواهد آمد. در این نمایشگاه همه آثار قرآنی هستند. همچنین برای اولین‌بار از یک اثر که مضمون آن حضرت فاطمه است رونمایی به عمل خواهد آمد. این رونمایی در آیین افتتاحیه (17 اسفندماه) برگزار خواهد شد.

وی افزود: تابلوی مادر مهربانی در ابعاد 60 در 80 کشیده شده است. این اثر نزدیک به دو ماه زمان برد تا کامل شود. آثار به نمایش درآمده قرار است در صورت پیشنهاد مطلوب به فروش رسد. در ضمن در پنج روزی که نمایشگاه برپاست من در آنجا حضور داشته و کارگاهی برپا خواهم کرد.

این هنرمند ادامه داد: آیین افتتاحیه 17 اسفندماه بعد از نماز مغرب خواهد بود و در آن برخی چهره‌های؛ فرهنگی، مذهبی و هنری حضور خواهند داشت. در نمایشگاه مادر مهربانی 30 اثر به نمایش در خواهد آمد که تمامی آثار از کارهای من است.

نداف در انتها گفت: علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه «مادر مهربانی» قادرند هرروز از ساعت 9 الی 21 به نشانی؛ بلوار مرزداران، مؤسسه علمی فرهنگی شهید محراب حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی، مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha