مراسم اختتامیه نخستین دوره «تربیت مربی صحیفه سجادیه» برگزار شد
کد خبر: 3698598
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

مراسم اختتامیه نخستین دوره «تربیت مربی صحیفه سجادیه» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مراسم اختتامیه نخستین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه با همکاری مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان برپا شد.

به گزارش ایکنا، نخستین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه در اصفهان با هدف اهمیت به جایگاه و ارزش صحیفه سجادیه و شناخت معارف اهل بیت(ع) و با تشکیل کلاس‌های متعدد در مناطق مختلف و استفاده از مربیان آموزش دیده برگزار شد.
این دوره در سه ترم با موضوعات شناخت صحیفه سجادیه، روش‌شناسی و موضوع‌شناسی در تاریخ‌های ١٩ تا ٢١ مهرماه، 3 تا 5 آبان‌ماه و ٢٢ تا ٢٤ آذرماه با حضور 80 نفر برگزار شد.
در این دوره که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برپا شد، شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند.

مراسم اختتامیه نخستین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه برگزار شد
یادآور می‌شود، روز گذشته 18 اسفندماه همزمان با میلاد فاطمه زهرا(س)، مراسم اختتامیه انجام شد و به شش نفر لوح برتر تعلق گرفت که دونفر از خانم‌ها اقبالی و یاوری از مؤسسه نورالقرآن اصفهان توانستند لوح برتر این دوره را از آن خود کنند و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد سجادی با داشتن بیش از 10 تألیف در زمینه صحیفه سجادیه بعنوان چهره ماندگار استان اصفهان معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha