جهان را برای حکومت اسلامی آماده کنیم
کد خبر: 3701269
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
پیام نوروزی شهید قرآنی مهدی ضرغامی؛

جهان را برای حکومت اسلامی آماده کنیم

گروه جهاد و حماسه ــ شهید مهدی ضرغامی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش توصیه کرده است: معتقدم کسی که به‌خاطر خداوند و در راه خدا و به جهت خدا می‌جنگد، هیچ موقع شکست نمی‌خورد و ما نباید ساکت بنشینیم و فعالیت انجام ندهیم و بگوییم امام زمان(عج) می‌آید و خودش کارها را درست می‌کند.

شهید مهدی ضرغامی

به گزارش ایکنا؛ شهیدمهدی ضرغامی، در مردادماه سال 1340 در شهرستان خمین متولد شد و سرانجام روز 13 آذرماه سال 60 در درگیری با اصابت تیر به پیشانی(محل سجده‌گاه) مجروح و با یک بالگرد به اهواز منتقل می‌شود که در بین راه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل شد. او در سال 56 دیپلم گرفت و در همین دوران بود که با شرکت در محافل مذهبی و برپایی جلسات قرائت و حفظ قرآن کریم؛ فعالیت چشمگیری داشت.

او ابتدای وصیت‌نامه‌اش را با آیاتی از سوره احزاب آغاز کرد و نوشته است: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلاَ سَدِيداً، يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ. هان ای کسانی که ایمان آورده‌اید، تقوای الهی پیشه کنید و بر سرعهد خود محکم و استوار بایستید و سخن بگویید تا خداوند اصلاح کند اعمال‌تان را و از گناهان‌تان در گذرد در این مرحله از مأموریتم به غرب کشور انتظاری که از برادران و خواهران مسلمان و متعهد دارم این است که در هر مکان و شرایط و زمانی که هستند همیشه گوش به فرامین گوهربار امام امت رهبر کبیر عظیم‌الشأن امام خمینی(ره) بدهند و از روحانیت اصیل و مبارز مبلغین مکتب اسلام پشتیبانی کنند و یا در صحنه بودن خود همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و این تفاله‌های گندیده شرق متجاوز و امپریالیسم جنایتکار بزنند و فرصت را از دست ندهند و این اجازه را به گروهک‌های فاسد و مفسد ندهند که هر روز در گوشه و کنار مملکت اسلامی یاوران امام روحانیون عزیز نمایندگان مجلس، برادران پاسدار حزب‌اللهی را ترور کنند و به شهادت برسانند.

وی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: این‌ها با این اعمال کثیف و جنایتکارانه، نمی‌توانند مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی شوند و به قول امام که می‌فرمایند: بکشید ما را که از کشته شدن نمی‌ترسیم و مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد و ما نیز متقابلا به ملت مسلمان و همیشه بیدار و آگاه‌مان قول می‌دهیم که تا آخرین قطره خون‌مان، از انقلاب‌مان پاسداری بدهیم و با مزدوران داخلی کفار بعثی و این سرسپردگان جنایتکار ابرقدرت‌ها بجنگیم و در این جهاد مقدس و مأموریت الهی از خداوند تبارک و تعالی و حضرت مهدی موعود عج‌الله و تعالی فرجه شریف کمک می‌خواهیم و معتقدیم کسی که بخاطر خداوند و در راه خدا و به جهت خدا می‌جنگد هیچ موقع شکست نمی‌خورد و ما نباید ساکت بنشینیم و فعالیت انجام ندهیم و بگوییم امام زمان(عج) می‌آید و خودش کارها را درست می‌کن. ما باید جهان را برای حکومت اسلامی آماده کنیم بعد در انتظار و منتظر باشیم تا امام ظهور کند. مثلا ماشین را آماده و سوختگیری و تعمیر و روشن کنیم تا راننده آن بیاید و رانندگی کنند، به انتظار آن روز موعود.

شهید ضرغامی در پایان وصیت‌نامه‌اش نوشته است: لذت شهادت و بهشت بیشتر از این است که در پیش تو بمانم تمنا می‌کنم دشمن را خوشحال مکن افتخار کن مادر که شهید شدم و راه بهشت را برای تو هموار کردم. بنام او که همه چیزم اوست بنام او که زنده به اویم به نام او که آرزویم اوست. بنام او که به اویم، زنده به اویم، زندگیم به خاطر اوست، شدنم در جهت اوست، بودنم از اوست، رفتنم به اوست، یادم اوست، جانم اوست، معشوقم اوست، احساسش می‌کنم با قلبم با ذره ذره وجودم با تمام سلول‌هایم احساسش می‌کنم اما بیانش نتوانم کرد ای همه چیزم بیادت هستم. بیادش باش بی تو هیچ و پوچ خواهم بود.

انتهای پیام

captcha