مقاومت تنها راه رهایی فلسطین است
کد خبر: 3703416
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

مقاومت تنها راه رهایی فلسطین است

گروه سیاسی- امام جمعه محلات گفت: امسال تظاهرات مردم فلسطین علیه غصب سرزمینشان با جدیت و شور بیشتر برگزار شد و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با این تظاهرات ۱۶ نفر را به شهادت رساندند. مبارزه و مقاومت تنها راه رهایی مردم فلسطین است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه شهرستان محلات، در خطبه‌های نماز جمعه، 17 فروردین، ضمن توصیه به تقوا و پرهیزکاری با اشاره به صفات حضرت علی(ع) اظهار کرد: باید صفات حضرت علی(ع) را شناخت و به آن عمل کنیم ایشان مطیع محض پروردگار بودند.
وی افزود: بعداز اینکه امیرالمومنین(ع) به خلافت رسیدند دستور دادند که بیت المال باید به صورت مساوی بین همه تقسیم شود. با اینکه بعضی اعتراض کردند اما امام با روحیه عدالت محوری، مساوات را برقرارکردند.
امام جمعه محلات گفت: لازمه عدالت این است که انسان برای رسیدن به پیروزی به دیگران ظلم نکند. موارد فراوانی وجود دارد که اثبات می‌کند حضرت علی(ع) اسوه عدالت هستند و چنین الگویی برای شیعیان به ویژه مسئولین باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه محلات با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی تشریح کرد: اگرچه ما در مسأله هسته‌ای و بسیاری از حوزه‌های دیگر پیشرفت کرده‌ایم اما دشمن ما می‌خواهد با القای ناکارآمدی نظام، مردم را در این راه سست کند.
وی ادامه داد: آینده نظام روشن است و نظام ما طی ۴۰ سال اخیر رشد و ترقی خوبی با توجه به محدودیت‌ها داشته است، امیدواریم با وجود جوانان پاک و پا به کار شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
امام جمعه محلات تصریح کرد: امسال تظاهرات مردم فلسطین علیه غصب سرزمینشان با جدیت و شور بیشتر برگزار شد و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با این تظاهرات ۱۶ نفر را به شهادت رساندند. مبارزه و مقاومت تنها راه رهایی مردم فلسطین است.
حجت‌الاسلام‌ ربانی در پایان افزود:رژیم آل سعود فکر می‌کند بقای حکومتش دست آمریکاست و حال از آمریکا می‌خواهد که در سوریه با هزینه عربستان بماند تا موقعیت عربستان در منطقه به خطر نیافتد.
انتهای پیام

captcha