1397، سالی که برای مخاطبان قرآنی تلویزیون متفاوت آغاز شد
کد خبر: 3703997
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

1397، سالی که برای مخاطبان قرآنی تلویزیون متفاوت آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شبکه قرآن و معارف سیما در ابتکاری نو و با پخش ویژه‌برنامه «نگاه خورشید» از جوار حرم علی‌بن موسی الرضا(ع) لحظاتی ناب را برای مخاطبان قرآنی تلویزیون در ایام تحویل سال رقم زد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه‌برنامه نگاه خورشید از 28 اسفند تا روز اول نوروز به مدت سه شب و به صورت زنده به مراسم تحویل سال 1397 از جوار حرم علی‌بن موسی الرضا‌(ع) پرداخت که این برنامه با استقبال مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما و جامعه قرآنی کشور قرار گرفت.

1397، سالی که برای مخاطبان قرآنی تلویزیون متفاوت آغاز شد
اجرای مشترک شهریار ضیاآذری و مجید یراق‌بافان و همچنین حضور و گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نیز استفاده از کارشناسان مطرح مانند حجج اسلام والمسلمین خاتمی، راشدیزدی و عالی را می‌توان از اقدامات مناسب این برنامه برشمرد.
تلاوت زنده و زیبای حامد علیزاده، نفر اول مسابقات قرآن مالزی در نگاه خورشید حال و هوای خاصی به دوستداران قرائت قرآن داد، ضمن اینکه اجراهای گروه‌های تواشیح و سرود رهپویان وصال، نسیم قدر و ولیعصر(عج) از این قائده مستثنی نبودند.
اجرای زنده دعای یا مقلب القلوب در لحظات تحویل سال خورشیدی توسط گروه سرود خدام و شعرخوانی شاعران آئینی از جمله حمیدرضا برقعی و علی زمانیان را می‌توان از نوآوری‌های نگاه خورشید نام برد.
تقارن تحویل سال نو با شب شهادت امام هادی(ع) با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق برنامه سازان همراه بود و بخش‌های مرثیه سرایی توسط مادحین اهل بیت‌(ع) همچون میثم مطیعی، محسن طاهری و احمد واعظی و نیز پخش پلی‌بک‌هایی با موضوع شرح زیارت جامعه کبیره و بیان سیره امام هادی(ع) از آیتم‌هایی بود که برای این مناسبت درنظر گرفته شده بود.
یادآور می‌شود که، ویژه‌برنامه «نگاه خورشید» با تهیه‌کنندگی اکبر صمصامی، کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما بود که در لحظات معنوی تحویل سال 1397 تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون شد.

انتهای پیام

captcha