رقابت 391 نفر در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویی امارات
کد خبر: 3704141
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

رقابت 391 نفر در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویی امارات

گروه بین‌الملل - مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات دانشجویی «قرآن و سنت نبوی» جایزه دانشگاه «قاسمیه» شارجه امارات که امسال برای نخستین بار در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، از عصر دیروز (19 فروردین‌ماه) با حضور 391 شرکت‌کننده آغاز شد.

رقابت 391 نفر در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویی امارات 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری lomazoma.com؛ مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی «قرآن و سنت نبوی» با حضور 370 شرکت‌کننده دختر و پسر از 26 دانشگاه امارات و همچنین 21 شرکت‌‌کننده از 12 دانشگاه خارج از امارات عصر دیروز آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

رشاد سالم، مدیر دانشگاه قاسمیه شارجه در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: امارات در توجه به قرآن کریم در حوزه‌های مختلف حفظ، تلاوت و تجوید قرآنی اقدامات بسیاری انجام داده است. 

وی همچنین از همکاری مؤسسه قرآن کریم و سنت شارجه برای حضور در کمیته داوران این دوره از مسابقات قدردانی کرده و اعلام کرد که داوری این دوره از مسابقات قرآن جایزه قرآن و سنت دانشگاه «قاسمیه»، به صورت الکترونیکی برگزار می‌‌شود.

 حفظ کامل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء و سنت نبوی رشته‌های مختلف این مسابقات است که دانشجویان در آن‌ها به رقابت پرداخته و جایزه آن ۳۰۰ هزار درهم اماراتی است که میان نفرات برتر اهدا خواهد شد.

یادآوری می‌شود، مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویی شارجه طی سه دوره گذشته در سطح ملی و کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده و امسال برای نخستین بار در سطح بین‌المللی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha