اعزام حافظان قرآن نیروهای مسلح به عمان
کد خبر: 3705100
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
26 فروردین انجام می‌شود؛

اعزام حافظان قرآن نیروهای مسلح به عمان

گروه مسابقات ــ 16 نفر از برگزیدگان نیروهای مسلح کشور ایران برای حضور در هشتمین دوره از مسابقات دوستانه حفظ قرآن به کشور عمان اعزام می‌شوند.

رقابت 16 حافظ نیروهای مسلح ایران با نیروهای وزارت دفاع کشور عمان

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به تدابیر دفتر رئیس کل قوا، مسابقات دو جانبه دوستی بین نیروهای مسلح ایران و وزارت دفاع سلطنت عمان در سال 1386 برگزار شده است و هر ساله با حضور شرکت‌کنندگان ادامه دارد.
وی ادامه داد: هدف از برپایی این گونه مسابقات، اتحاد بین کشورهای اسلامی است و به دلیل دوری از مسایل سیاسی کشور عمان، مسابقات دوستی نیروهای مسلح ایران و کشور عمان هر ساله به صورت دوره‌های رفت و برگشت انجام می‌شود.
رودمقدس افزود: در سال گذشته مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی، مسابقات قرآن را برگزار کرد و امسال نیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان اعزام خواهند شد. سرپرستی این دوره از مسابقات برعهده ناجا است و تاکنون این مسابقات به صورت گردشی برپا شده و در حال حاضر در دوره برگشت رقابت در کشور عمان برگزار می‌شود.
وی با تاکید براینکه این دوره از مسابقات هشتمین دوره مسابقات مشترک بین کشور ایران و عمان است، مطرح کرد: این مسابقات از تاریخ 26 تا 30 فروردین ماه(مراسم اختتامیه) با حضور نمایندگانی از چهار رشته 5،10،18 جزء و حفظ کل قرآن کریم انجام می‌شود.
رودمقدس با تاکید بر اینکه جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح داشته‌ایم، بیان کرد: هر سازمان، تعداد 4 نفر از نفرات ممتاز خود را در رشته‌های مرتبط به این دوره از مسابقات اعزام کند. در مجموع 16 نفر از متسابقین نیروهای مسلح و دو نفر کارشناس قرآنی و یک نفر سرپرست از جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان اعزام خواهند شد.
رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا ادامه داد: صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه گروه اعزام می‌شوند و در روز جمعه 31 فروردین ماه به کشور ایران برخواهند گشت.
انتهای پیام

captcha