اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری
کد خبر: 3705750
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای برنامه‌های هفتگی تبلیغی ـ مذهبی اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه در هفته جاری از تاریخ 25 الی 31 فروردین‌ماه ۹7 خبر داد.

نگاهی به برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه‌های قرآنی حرم رضوی متشکل از محفل انس با قرآن کریم، بیان احکام، کارگاه‌های آموزشی و قرآنی از تاریخ 25 الی 31 فروردین ماه 97 برگزار می‌شود.

برنامه «همراه با کلام وحی» که شامل ترتیل نیم جزء قرآن کریم است هر روز بعد از نماز صبح در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین دارالقرآن الکریم حرم رضوی در صحن جمهوری اسلامی با برپایی کارگاه‌های قرآنی، خوشنویسی، نقاشی، معرق و تذهیب روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 11:30 ویژه خواهران و از ساعت 16 تا 19:30 ویژه برادران پذیرای علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌هاست.

بر اساس این گزارش، کارگاه مشاوره و تصحیح قرائت نماز و قرآن کریم ویزه برادران همه روزه غیر از جمعه از ساعت 16 تا 20 در همین صحن برقرار خواهد بود.

همچنین طرح «ریحانه» که شامل بیان احکام ویژه خواهران است، هر روز قبل از نماز ظهر و بعد از نماز عصر در رواق حضرت زهرا(س) آماده استقبال از زائران است.

کارگاه‌های آموزشی روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه، تصحیح قرائت قرآن و نماز، صحیفه سجادیه، چهل حدیث خانواده، تدبر در قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) از شنبه تا پنجشنبه، ساعت 8:30 تا ساعت 11 و از ساعت 15 تا 17:30 ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
همچنین ترتیل و محفل انس با قرآن کریم روزهای فرد در ساعت 17:30 در همین مکان ویژه خواهران برگزار می‌شود.‌

گفتنی است، کارگاه‌های هنری قرآنی مانند خوشنویسی، تذهیب و نقاشی، از شنبه تا پنجشنبه در دوبخش صبحگاهی از ساعت 8 صبح تا 11 و عصرگاهی  از ساعت 14 تا 19 برگزار می‌شود.

نیره ادیبی

انتهای پیام

captcha