رساندن پیام حافظ و سعدی نقش تعیین‌کننده‌ای در اصلاح اندیشه‌های مردم دنیا ایفا می‌کند
کد خبر: 3707307
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
هاشمی‌نژاد:

رساندن پیام حافظ و سعدی نقش تعیین‌کننده‌ای در اصلاح اندیشه‌های مردم دنیا ایفا می‌کند

گروه فرهنگی ـ برترین کارآفرین کشورمان اعتقاد دارد که رساندن پیام بزرگانی چون سعدی، حافظ و خواجوی کرمانی می‌تواند نقشی تعیین کننده‌ای در اصلاح اندیشه‌ها و افکار مردم دنیا ایفا کند.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدمحمد صدر هاشمی‌نژاد، برترین کارآفرین کشور که در ساخت سریال‌های خورشید سه‌گانه (حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی) همکاری دارد، شامگاه جمعه، 31 فروردین‌ماه در مراسم یادروز سعدی که در آرامگاه شیخ اجل برگزار شد، گفت: همه ایرانی‌ها و به خصوص شیرازی‌ها با حافظ و سعدی انس دارند اما همه مردم دنیا با اینان آشنا نیستند.
وی افزود: امروز با توجه به شرایط اجتماعی که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا پیش آمده است، هم به لحاظ اقتصادی، هم اجتماعی، هم فرهنگی و غیره مشاهده می‌کنیم که مشکلات فراوانی هم وجود دارد و جامعه بشری امروزی شاید خیلی تفاوتی با زمانی که مغول‌ها حمله کرده بودند، ندارد.
هاشمی‌نژاد تأکید کرد که امروز بسیار به این احتیاج داریم که پند سعدی و درک عرفانی حافظ را به گوش جهانیان برسانیم لذا ساخت این سریال خورشیدهای سه‌گانه از این جهت بسیار مهم است.
کارآفرین نمونه کشورمان اعتقاد دارد که رساندن پند این بزرگواران به جامعه بشری امروز می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در اصلاح اندیشه‌ها و افکار مردم دنیا ایفا کند در حالی که کسانی در این دنیا دارند حکومت می‌کنند که بدتر از چنگیزخان هستند و مردم دنیا احتیاج دارند که با افکار و اندیشه‌های این بزرگان آشنا شوند.
انتهای پیام 

captcha