نتایج هشتمین مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان
کد خبر: 3707434
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

نتایج هشتمین مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان

گروه مسابقات ــ هشتمین دوره مسابقات مشترک بین کشور ایران و عمان از تاریخ 26 تا 29 در کشور عمان برپا و نفرات برتر هر رشته اعلام شد.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در گفت‌و گو با خبرنگار ایکنا گفت: هشتمین دوره مسابقات مشترک بین کشور ایران و عمان از تاریخ ۲۶ تا 29 فروردین ماه با حضور نمایندگانی از نیروهای مسلح کشور ایران در چهار رشته ۵،۱۰،۱۸ جزء و حفظ کل قرآن کریم در کشور عمان برپا شد.
وی ادامه داد: هر سازمان، تعداد ۴ نفر از نفرات ممتاز خود را در رشته‌های مرتبط به این دوره از مسابقات اعزام کردند که در مجموع ۱۶ نفر از متسابقین نیروهای مسلح و دو نفر کارشناس قرآنی و یک نفر سرپرست از جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان اعزام شدند.

اعلام نتایج هشتمین مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان+ اسامی
رودمقدس بیان کرد: متسابقین این دوره از مسابقات از کشور ایران به مسابقات قرآن عمان در تاریخ 26 فروردین ماه اعزام شدند که در تاریخ 27 فروردین ماه پس از مراسم افتتاحیه، مسابقات در رشته حفظ 5 و جزء 10 قرآن کریم آغاز شد و متسابقین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: اسامی برترین‌های این رشته شامل آقایان مهران رحیمی (نفر اول) سپاه پاسداران، سیدمهدی شفاعتیان (نفر دوم) از وزارت دفاع، محمد شریفی( نفر سوم) از ناجا و حمودبن سعید نائبی(نفر چهارم) از کشور عمان و در رشته 10 جزء حفظ قرآن کریم، عبدالله االه وردی زاده (نفر اول) از وزارت دفاع، مصطفی سعیدی(نفر دوم) از ناجا، رضا رحیمی(نفر سوم) از سپاه پاسداران و غالب بن سعید شیالی(نفر چهارم) از کشور عمان موفق به کسب مقام شدند.
سرپرست هیات اعزامی از کشور ایران ادامه داد: در تاریخ 28 فروردین ماه متسابقین رشته حفظ 18 جزء و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایجی حاصل شد. برگزیدگان در رشته حفظ 18 جزء قرآن کریم شامل آقایان پارق الجنیبی(نفر اول) از کشور عمان، علی اکبر صادقی( نفر دوم) وزارت دفاع، حمود القافری(نفر سوم) از عمان، احمدالمزینی(نفر چهارم) از عمان و همچنین در رشته حفظ کل قرآن‌کریم عماد انوری(نفر اول) سپاه پاسداران، حمید احمدی( نفر دوم) ناجا و هادی تکیه(نفر سوم) وزارت دفاع، ابراهیم غافری(نفر چهارم) از عمان هستند.
وی ادامه داد:‌ در روز 29 فروردین ماه مراسم اختتامیه با حضور مسئولان، رئیس اوقاف کشور عمان، از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد و هدایایی نیز از سوی ناجا به متسابقین کشور عمان اهدا شد و در تاریخ 30 فروردین ماه به کشور ایران وارد شدیم که هیات استقبال از مسئولان عقیدتی ـ سیاسی ناجا و سپاه پاسداران در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور داشتند.
یادآور می‌شود، مسابقات قرآن نیروهای مسلح هر دو سال یکبار است که یک بار در ایران و بار دیگر به میزبانی عمان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha