«حرف‌هایی از جنس نور» همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3708449
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

«حرف‌هایی از جنس نور» همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ همزمان با برگزاری سی‌ و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم، مسابقه «حرف‌هایی از جنس نور» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، همزمان با برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مسابقه «حرف‌هایی از جنس نور» در سراسر کشور به‌همت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود.
این در حالی است که منبع سوألات طرح شده از کتاب «حرف‌هایی از جنس نور» که حاوی بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی پیرامون قرآن‌کریم است، می‌باشد.
شرکت عموم علاقه‌مندان بالای 12 سال در این مسابقه آزاد می‌باشد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه این کتاب در این مسابقه شرکت و گزینه‌های صحیح را در قالب یک عدد 14 رقمی به سامانه پیامکی 30001966 ارسال كنند.
بنابر این گزارش، کلیه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کشور نسبت به دانلود این کتاب اقدام كنند.
مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا 7 خردادماه است و اسامی برندگان در تاریخ ۲۶ خرداد، مصادف با عید سعید فطر در سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir و نیز سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود، به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha