توجه ویژه به فعالیت‌های عقیدتی/عاقل کردن جامعه هدف؛ دلیل انجام کارهای عقیدتی
کد خبر: 3710077
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
حجت‌الاسلام گودرزی مطرح کرد:

توجه ویژه به فعالیت‌های عقیدتی/عاقل کردن جامعه هدف؛ دلیل انجام کارهای عقیدتی

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه فعالیت‌های عقیدتی، عنوان کرد: بی‌توجهی کردن به مباحث عقیدتی می‌تواند زیان‌های جبران‌ناپذیری را برای جامعه به‌دنبال داشته باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام گودرزی، نماینده ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، شنبه هشتم اردیبهشت در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران عقیدتی- سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: اندیشیدن و تدبر یکی‌از دلائل نزول کلام وحی بوده تا جامعه با اندیشیدن به آن مسیر سعادت دنیوی و اخروی را پیدا کند.
وی تصریح کرد: یکی‌از دلایل نزول قرآن این بوده که جامعه با اندیشیدن در آیات قرآن عاقل شوند و به سعادت رهنمون گردند.
حجت‌الاسلام گودرزی عاقل کردن جامعه هدف را دلیل انجام کارهای عقیدتی دانست و افزود: عقیده به‌معنای ایمان به یگانگی خداوند، راه انبیا، کتاب قرآن‌کریم و عالم آخرت است.
نماینده ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه فعالیت‌های عقیدتی، عنوان کرد: بی‌توجهی کردن به مباحث عقیدتی می‌تواند زیان‌های جبران‌ناپذیری را برای جامعه به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد: کرد: رسالت سازمان عقیدتی و سیاسی این است که با بهره‌گیری از آیات و روایات دینی، نیروی انسانی را با استفاده از مفاهیم دینی و قرآنی تربیت کرده تا آن‌ها راه سعادت دنیوی و اخروی را پیدا کنند.
در پایان این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه لرستان برگزار شد، از دست‌اندرکاران عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام

captcha