اجرای مراسم «احیای مهدوی» در خرم‌آباد
کد خبر: 3710451
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

اجرای مراسم «احیای مهدوی» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ مدیر واحد بانوان بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) لرستان از برگزاری مراسم «احیای مهدوی» و «سه‌شنبه‎های مهدوی» هم‌زمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) در خرم‌آباد خبرداد.

الهام محمدنژاد، مدیر واحد بانوان بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا لرستان از برگزاری برنامه «سه‌شنبه‌های مهدوی» خبر داد و گفت: این برنامه عصر روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت در پُل شهدای شهر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود و طی آن ضمن پذیرایی اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی بین شرکت‌کنندگان خواهیم کرد.
وی از برگزاری مراسم «احیای مهدوی» خبرداد و افزود: برنامه احیای مهدوی شب نیمه شعبان مصادف با ولات باسعادت حضرت مهدی‎موعود(عج) از ساعت 12 شب تا 6 صبح روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت در محل مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار می‎شود کمااینکه این برنامه با مشارکت مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد، دانشگاه فرهنگیان و بنیاد فرهنگی امام مهدی‌موعود(عج) لرستان برگزار می‎شود.
محمدنژاد با اشاره به این‌که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهروزی است و از حضور مداحان و زاکرین اهل‌بیت(ع) نیز استفاده خواهد شد، اضافه کرد: علاوه‌بر این در دانشگاه لرستان و مسجد جوادالائمه خرم‌آباد نیز احیای مهدوی را خواهیم داشت.
مدیر واحد خواهران بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) لرستان اضافه کرد: همچنین در روز ولادت باسعادت امام عصر(عج) مراسم جشن همراه با قرائت زیارت آل‎یاسین و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء را در ضلع شرقی پارک کیو خرم‌آباد خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha