کد خبر: 3712601
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرارسيدن هفته بزرگداشت مقام معلم، از 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجليل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، ۱۸اردیبهشت به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم، طی مراسمی كه در مجتمع آموزشی علوم پزشكی پرديس كمالوند برگزار شد، 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد تجليل قرار گرفتند.
در این مراسم در بخش هيأت علمی نمونه آقايان بابک هاديان، محمدرضا ناظر، بابک عبدالكريمی، غلامرضا شهسواری، شيرزاد فلاحی، محمدحسن ايمانی‌نسب، ايرج سليمی‌كيا، مجيد ميری و در بخش بانوان شيرين حسنوند، طاهره جوادی و ناهيد دريكوند مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش اساتيد دارای فرآيند آموزشی برتر نیز از زحمات محمد غلامی، فرحناز چنگايی، نرگس نرگسی، طاهره طولابی و شورانگيز بيرانوند تقدیر شد این در حالی‌است که در بخش اساتيد برتر در توليد محتوای الكترونيكی و توسعه‌ آموزش مجازی، ابراهيم فلاحی، يدالله پورنيا، علی معظمی‌گودرزی، فريده ملكشاهی، فرزانه چهل‌چراغی، فاطمه جنانی و نسرين گله‌دار تقدیر شدند.
در این مداسم در بخش اساتيدی كه در سال گذشته ارتقا علمی داشته‌اند، بهرام رسوليان، اصغر سپهوند، سليمان جافريان، مصطفی چراغی، ابراهيم بادپروا، سپيده وهابی، ماندانا بيگی بروجنی و طاهره طولابی به‌عنوان برترين‌ها مورد تجليل قرار گرفتند، همچنین نسرين گله‌دار به‌عنوان استاد نمونه‌ فرهنگی دانشگاه انتخاب و مورد تقدير قرار گرفت.
در اين مراسم با حضور حجت‌الاسلام متقی‌نيا، امام جمعه موقت خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مراديان، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عباس‌زاده، شيخيان و طاهری كلانی به ترتيب معاونين آموزش، فرهنگی ـ دانشجويی و تحقيقات و فناوری دانشگاه علوم پزشكی لرستان از اساتيد برتر تجليل شد.
ابوالفضل عباس‌زاده، معاون آموزش دانشگاه علوم پزشكی لرستان در اين مراسم گفت: تمامی اساتيد برای ما قابل احترام و تقدير هستند و اگر گروهی طبق چک‌ ليست‌ها و معيارهای خاصی انتخاب شده‌اند به اين معنی نيست كه مابقی اساتيد در سطح پايين‌تری قرار دارند.
وی عنوان كرد: ما در مجموعه‌ آموزش دانشگاه علوم پزشكی لرستان همواره شاهد تلاش بی‌دريغ تمامی اساتيد در گروه‌های مختلف آموزشي هستيم.
عباس‌زاده در ادامه به ذكر چند خصوصيت اساتيد نمونه اشاره كرد و گفت: اساتيد علاوه‌بر اين كه بايد نقدپذير بوده، ديدگاه‌های یکديگر را بررسی و اگر بهتر از ديدگاه خود دانستند با فروتنی آن‌را بپذيرند.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشكی لرستان اظهارکرد: استاد بايد از بين توجيه و استدلال تفكر و ديدگاه خود را به سمت استدلال برده و ارتباط خود را با همكاران ديگر دانشگاه‌ها گسترش دهد.

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

captcha