بازدید رهبری از نمایشگاه کتاب قوت قلب اهالی نشر شد
کد خبر: 3713289
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
صالحی عنوان کرد:

بازدید رهبری از نمایشگاه کتاب قوت قلب اهالی نشر شد

گروه ادب ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرصت اندک برای بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب قوت قلبی برای اهالی فرهنگ و نشر بود.

بازدید رهبری از نمایشگاه کتاب قوت قلب اهالی نشر شد
به گزارش ایکنا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پس از بازدید مقام معظم رهبری از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز این افتخار برای ما و اهالی فرهنگ و نشر ایجاد شد و مقام معظم رهبری در صبح جمعه به نمایشگاه کتاب بیایند و بیش از یک ساعت و نیم از وقت خود را در جمع ناشران و اصحاب فرهنگ و نشر سپری کنند.
وی افزود: رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ و کتاب علاقه بسیار قدیمی و دیرین دارند، البته این مسئله در بازدیدهای قبلی ایشان هم از نمایشگاه کتاب تهران مشهود بوده و ایشان بسیاری از کتاب‌هایی را که ناشران خدمت معظم‌له عرضه می‌کردند، دیده و یا خوانده و یا کتاب را تورق کرده بودند، تسلط بسیاری به حوزه کتاب چه در زمینه ادبیات داستانی و علوم انسانی و چه علوم اسلامی داشتند و دارند که این مسئله در بازدید امروز هم کاملاً ملموس بود.
صالحی در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بازدید ابراز تأسف کردند که به دلیل مشغله فراوان نتوانستند فرصت زیادی را در جمع ناشران باشند و با آنها گفت‌وگو کنند، چرا که در دوره‌های قبل، زمان بیشتر حدود 5، 6 ساعت را در جمع ناشران بودند.
وی بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب را فرصت مغتنم دانست و بیان کرد: این دیدار قوت قلبی برای اهالی فرهنگ و نشر بود.

یادآور می‌شود، رهبر معظم انقلاب در آغازین ساعات صبح روز جمعه 21 اردیبهشت ماه به مدت یک ساعت و نیم از از راهروهای 29، 30 و 31 سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.
انتهای پیام

captcha