اثبات سخنان رهبری؛ از بركات خروج آمریكا از برجام/ ارتقای توان موشكی برای دفاع از كشور و ملت است
کد خبر: 3713326
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
رضوی اردكانی مطرح كرد:

اثبات سخنان رهبری؛ از بركات خروج آمریكا از برجام/ ارتقای توان موشكی برای دفاع از كشور و ملت است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت شیراز با بیان اینكه یکی از برکات خروج آمریکا از برجام، اثبات سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم عدم اعتماد به آمریکا بود، گفت: انجام مذاکره با آمریکا و غرب حقانیت ملت ایران را اثبات کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی،‌ امام جمعه موقت شیراز امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه‌ شیراز با اشاره به بدعهدی‌ها و کارشکنی‌های آمریکا طی سال‌های متمادی گذشته تاکنون، تأکید کرد که آمریکا از ابتدا به برجام متعهد نبود که حالا از آن خارج شود؛ جهان از آمریکا جز بدعهدی ندیده و نخواهد دید.

اثبات سخنان رهبری در خصوص لزوم عدم اعتماد به آمریكا
وی با تصریح اینکه یکی از برکات خروج آمریکا از برجام، اثبات سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم عدم اعتماد به آمریکا بود، گفت: انجام مذاکره با آمریکا و غرب حقانیت ملت ایران را اثبات کرد؛ اگر ایران مذاکره نمی‌کرد به لجاجت و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی متهم می‌شد.
امام جمعه‌ موقت شیراز با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خروج از برجام، دروغ‌هایی را به ایران نسبت داد، گفت: آمریکا مدعی است که ایران جنگ‌افروزی می‌کند، حال آنکه آمریکا به فروش سلاح به عربستان، به کودک‌کشی و کشتن زنان در یمن کمک کرده است.

ترامپ تبلیغات انتخاباتی‌اش درباره دولت‌های قبلی آمریكا را فراموش كرده است
رضوی اردكانی با اشاره به ادعای ترامپ در خصوص حمایت ایران از تروریست، گفت: ترامپ فراموش کرده که در تبلیغات انتخاباتی‌اش دولت‌های قبلی آمریکا را متهم کرد که داعش را به‌وجود آورده‌اند.

لزوم حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان
وی با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان، گفت: اگر در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم آنان به دنبال محدود کردن قدرت دفاعی ما خواهند بود؛ حفظ و ارتقای توان موشکی و دفاعی ایران برای دفاع از کشور و ملت است، اگر این توان موشکی را دوران دفاع مقدس داشتیم حتی فکر حمله به ایران را هم نمی‌کردند.
امام جمعه‌ موقت شیراز با یادآوری اینکه بار دیگر شاهد تشدید تحریم‌های ناعادلانه بر علیه ایران خواهیم بود، لزوم آمادگی مقاومت در برابر هر تهدید و تحریمی را مورد تاکید قرار داد و از مسئولان خواست که به‌دنبال افزایش توان اقتصادی با توجه به اقتصاد مقاومتی باشند.

از همین امروز برای خنثی كردن تحریم‌ها توان اقتصادی كشور را بالا ببریم
رضوی‌اردکانی گفت: اگر مسئولان موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر گرفته بودند، اکنون بنیه‌ اقتصادی کشور قوی‌تر بود؛ البته اکنون هم دیر نیست و باید از همین امروز برای خنثی کردن اثرات احتمالی تحریم‌ها به‌دنبال افزایش توان اقتصادی کشور بود.
وی با بیان اینكه دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت در ایران هستند، لزوم حفظ وحدت و همدلی بین مردم و دولت را یکی از ضرورت‌ها در ایام پیش‌رو دانست.
انتهای پیام

captcha