قاضی دادگاه داعش، حق مطلب را ادا کرد
کد خبر: 3713644
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
همسر شهید تقوی:

قاضی دادگاه داعش، حق مطلب را ادا کرد

گروه جهاد و حماسه ــ همسر شهید حجت‌الاسلام تقوی گفت: قاضی صلواتی، قاضی پرونده حادثه شهدای مجلس، بسیار خبره بود تا جایی که به واسطه مستندات موشکافانه، مظلوم‌نمایی مجرمان را خنثی کرد.

رد نشود//

 مریم‌السادات سمائی، همسر شهید حجت‌الاسلام تقوی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به حضور در دادگاه داعش اظهار کرد: در دو جلسه آخر دادگاه داعش حضور داشتم. در یکی از جلسات، پیش از آغاز دادگاه به دفتر دادستانی رفتیم و این پرسش را داشتم که چرا پس از یکسال چنین دادگاهی تشکیل شده است؛ زیرا زمان زیادی از فاجعه مجلس گذشته و بسیاری از مردم مسئله را فراموش کرده‌اند و دادستان به ما گفت که مشغول تهیه مستندات لازم و تحقیقات گسترده در ایران و عراق بودند و همین امر سبب شده تا کار به طول بیانجامد.

وی افزود: زمانی که دادگاه آغاز شد، نکاتی که قاضی صلواتی درباره مجرمان مطرح می‌کردند، بسیار دقیق و موشکافانه بود. او بسیار به مسئله اشراف داشت و بی‌نهایت خبره بود.

همسر شهید مجلس حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: مجرمان در ظاهر، اظهار بی‌سوادی، بی‌اطلاعی و مظلوم‌نمایی می‌کردند و شاید هر قاضی دیگری این پرونده را در دست داشت، ممکن بود اشتباه کند اما قاضی صلواتی آنقدر به پرونده اشراف داشت که تک‌تک مظلوم‌نمایی‌هایشان را خنثی می‌کرد.

وی بیان کرد: مستندات بسیار خوبی جمع‌آوری و در دادگاه ارائه شد و به قاضی پرونده افتخار می‌کنم که این‌چنین نکته‌سنج و دقیق بود.

سمائی اظهار کرد: من و همه خانواده‌های شهدای مجلس می‌خواهیم که عوامل پشت پرده شناخته شوند؛ چراکه آنهایی که دستگیر شدند، مهره‌ سوخته‌ای بیش نیستند و اگر آن عوامل شناسایی شوند، خیالمان راحت خواهد شد.

انتهای پیام

captcha