اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن اردن + عکس
کد خبر: 3714082
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن اردن + عکس

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن صبح امروز اجرای خود در این مسابقات را پشت سر گذاشت.

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن اردن / اجرایی بدون ایراد

به گزارش خبرنگار ایکنا، بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن که از صبح امروز آغاز شده است، با اجرای نمایندگان شش کشور آغاز شد که در بین آنها پیمان ایازی، نماینده کشورمان در این رقابت‌ها نیز حضور داشت.
پیمان ایازی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا در مورد کیفیت اجرای خود در این مسابقات، گفت: خوشبختانه اجرای بسیار موفقی داشتم و به هر پنج سوال هیئت داوران به صورت کامل و بدون اشکالی پاسخ دادم.
وی با اشاره به اینکه در نوبت صبح به همراه نماینده کشور بنگلادش تنها شرکت کنندگان بدون ایراد بوده است، افزود: از اجرای خودم رضایت کامل دارم و امیدوارم با دعای خیر مردم به موفقیت برسم.
بر اساس گزارش ایکنا سوالاتی که از نماینده کشورمان در این مسابقات پرسیده شد شامل آیه 261 به بعد سوره مبارکه بقره، آیه 31 به بعد سوره مبارکه انعام، آیه 16 به بعد سوره مبارکه رعد، آیه 88 به بعد سوره مبارکه شعراء و آیه 49 به بعد سوره مبارکه فصلت بوده است.
این مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و در هر نوبت حدود شش نفر به سوالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد. این مسابقات روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز در جریان خواهد بود و روز پنج شنبه نیز مراسم اختتامیه و اعلام نتایج خواهد بود. همچنین مسابقات اردن یک مرحله‌ای است و از هر شرکت کننده پنج سوال پرسیده می‌شود.

انتهای پیام

captcha