انتصاب امام جمعه جدید شیراز بشارت‌های تازه‌ای همراه دارد/ حول محور نماینده رهبری، راه انقلاب را ادامه دهید
کد خبر: 3715522
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
حاج علی اکبری:

انتصاب امام جمعه جدید شیراز بشارت‌های تازه‌ای همراه دارد/ حول محور نماینده رهبری، راه انقلاب را ادامه دهید

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به انتصاب امامت جدید جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان گفت: این انتخاب در حقیقت ادامه راه کسانی است که سنگر نماز جمعه شیراز را پایدار نگاه داشتند و خود بشارت‌های تازه‌ای به همراه دارد.

انتصاب امام جمعه جدید شیراز بشارت‌های تازه‌ای همراه دارد/ حول محور نماینده رهبری، راه انقلاب را ادامه دهید

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز، 28 اردیبهشت ماه در سخنان پیش از خطبه‌های‌ نمازجمعه شیراز به انتصاب آیت‌الله دژکام به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این انتخاب در حقیقت ادامه راه کسانی است که سنگر نماز جمعه شیراز را پایدار نگاه داشتند و خود بشارت‌های تازه‌ای به همراه دارد.
وی به حکم مقام معظم رهبری درباره آیت‌الله دژکام اشاره و بیانات معظم‌له درباره علم و تقوا و روحیه مردمی ایشان را یاداور شد و گفت: قطعاً به کار بردن چنین تعابیری از سوی مقام معظم رهبری درباره آیت‌الله دژکام نویدبخش است.

شیراز، شهر شور و شعور و جهاد و شهادت است
حاج علی اکبری با ابراز امیدواری از اینکه امام جمعه جدید شیراز در شهر عشق و شور و شعور و جهاد و شهادت موفق خواهد شد، به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فارس مبنی بر اینکه این استان در قله است، اشاره کرد و گفت: این استان در فرهنگ و  ادب، نیروی انسانی، جهاد و شهادت و غیره سربلند است.
وی از مردم و مسئولان استان فارس خواست تا با همت و وحدت حول محور نماینده مقام معظم رهبری در این استان یکپارچه راه انقلاب را ادامه دهند تا به یاری خدا شاهد ارتقای معنویت و رشد و روحیه انقلابی در استان فارس باشیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان فارس با تقدیم شهدای بسیاری نقش مهمی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده است، گفت: باید یاد نمایندگان سابق ولی فقیه در استان فارس از جمله شهید آیت‌الله دستغیب و مرحوم‌ها آیت‌‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله ایمانی را گرامی بداریم.
وی با یادآوری اینکه امروز برای معرفی امام جمعه جدید شیراز به این استان سفر کرده است، نقش نماز جمعه را در نظام اسلامی یادآور شد و تأکید کرد که نماز جمعه عطیه الهی است که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار ملت ایران قرار گرفت و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

نماز جمعه مانور بصیرت و عید انتظار در سراسر کشور است
حاج علی اکبری با بیان اینکه هم‌اکنون 40 سال است که نماز جمعه در نقاط مختلف کشورمان اقامه می‌شود، گفت: نماز جمعه در حقیقت یک شبکه ایمانی است که به نوعی مانور بصیرت، عید انتظار و حصار معنوی در سراسر کشور هم محسوب می‌شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و این روز و این مکان یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را که بهشت زمینی محسوب می‌شود را عید در عید عنوان کرد، گفت: روز جمعه یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است و نماز جمعه هم یک موهبت الهی است.
یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی بیت مقام رهبری حکم انتصاب امام‌جمعه جدید شیراز را قرائت کرد.
انتهای پیام

captcha