
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علیرضا دهقانی، رئیس اداره زندان شهرستان فردوس با بیان اینکه مسابقات قرآنی زندانیان زندانهای خراسان جنوبی به میزبانی زندان مرکزی بیرجند برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات که در اولین روزهای ماه مبارک رمضان برگزار شد، گام مهمی در جهت تقویت بنیه معنوی زندانیان است.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات مددجویان زندان شهرستان فردوس موفق به کسب مقام اول رشته دعاخوانی و دوم رشته قرائت شدند.
محمد دهقان
انتهای پیام