رواق شرقی مصلی تهران میزبان 130 غرفه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3715912
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

رواق شرقی مصلی تهران میزبان 130 غرفه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

گروه جامعه ــ بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم میزبان 130 غرفه در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.

رواق شرقی مصلی تهران میزبان 130 غرفه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا؛ بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، امسال نیز با 130 غرفه در بخش عفاف و حجاب در رواق شرقی، محصولات عفاف و حجاب و برنامه‌های ترویجی ویژه عفاف و حجاب را ارائه می‌کند.

این بخش در مصاحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع میزبان رسته‌های مختلف لباس اجتماع کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، ملزومات عفاف و حجاب، پارچه‌های چادری و طراحان و تولیدکنندگان لباس است.

بخش تبلیغی ترویجی این دوره از نمایشگاه نیز با همراهی مؤسسات فرهنگی عفاف و حجاب، ضمن برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از آثار برتر و جدید حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده و برای سومین بار متمادی، طرح نذر حجاب با عنوان «فردوس» و کارگاه دوخت رایگان انواع چادر نیز اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود، بیست و ششمین نمایشگاه قرآن با شعار «قرآن؛ چلچراغ هدایت» با همکاری ۲۹ کمیته تخصصی در ‏زمینه‌های مختلف علمی، محتوایی، هنری، کودکان، زنان و بخش بین‌الملل تا 14 خرداد‌ماه، از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

captcha