بازارچه خیریه رمضان در تبریز دایر می‌شود
کد خبر: 3717728
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

بازارچه خیریه رمضان در تبریز دایر می‌شود

گروه اجتماعی- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: بازارچه خیریه رمضان برای معرفی تولیدات مددجویان خودکفا شده کمیته امداد استان در پارک ائل گلی تبریز دایر می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، امروز با بیان اینکه بازارچه خیریه رمضان برای معرفی تولیدات مددجویان خودکفا شده این نهاد در پارک ائل گلی تبریز دایر می‌شود، گفت: این بازارچه از 5 تا 18 خرداد به مدت دو هفته و در 30 غرفه برپا می شود.

بازارچه خیریه رمضان در تبریز دایر می‌شود

وی با بیان اینکه 30 طرح خودکفایی در این بازارچه شرکت خواهند کرد، افزود: پوشاک، پرورش گل، کفش، عرقیات گیاهی، لوازم التحریر، ظروف آشپزخانه و... از جمله طرح هایی هستند که در این بازارچه برای فروش به نمایش گذاشته خواهند شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با دعوت از مردم برای بازدید از بازارچه خیریه، گفت: بازارچه اشتغال با رویکرد عرضه و فروش تولیدات مددجویان خودکفا شده در رده مشاغل خرد و خانگی برپا می شود.

فاتح با تاکید به اینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آن‌ها را به نیروهای مولد و کارآفرین تبدیل کند، بیان کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد می شود.

انتهای پیام

captcha