مهدی دغاغله، سرپرست گروه تواشیح ثقلین اهواز در گفتوگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی شورای عالی قرآن، این گروه از استان خوزستان به کشور پاکستان اعزام میشود.
وی ادامه داد: این گروه همزمان با شبهای قدر در کشور پاکستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این گروه پیش از این 2 بار به کشور پاکستان سفر کرده است.
سرپرست گروه تواشیح ثقلین اهواز عنوان کرد: گروه متشکل از مهدی دغاغله، ناصر دغاغله، مجید آذربو، صالح دغاغله است.
انتهای پیام