کد خبر: 3717990
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

اعزام گروه تواشیح ثقلین به پاکستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی شورای عالی قرآن، این گروه از استان خوزستان به کشور پاکستان اعزام می‌شود.

مهدی دغاغله، سرپرست گروه تواشیح ثقلین اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی شورای عالی قرآن، این گروه از استان خوزستان به کشور پاکستان اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: این گروه همزمان با شبهای قدر در کشور پاکستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این گروه پیش از این 2 بار به کشور پاکستان سفر کرده است.

سرپرست گروه تواشیح ثقلین اهواز عنوان کرد: گروه متشکل از مهدی دغاغله، ناصر دغاغله، مجید آذربو، صالح دغاغله است.

انتهای پیام

 

captcha