سردار سیدحسین فیض اردکانی به کاروان شهدا پیوست
کد خبر: 3718227
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

سردار سیدحسین فیض اردکانی به کاروان شهدا پیوست

گروه فرهنگی- سردار سیدحسین فیض اردکانی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار حاج حسین فیض اردکانی به کاروان شهدا پیوست

به گزارش ایکنا از یزد، سردار سید حسین فیض اردکانی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شامگاه یکشنبه 6 خرداد پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
وی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را به‌عنوان مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را در کارنامه دارد.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد شهادت این سردار شجاع و فداکار را به جامعه ایثارگری استان و کشور به‌ویژه خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
ابراهیمی شهادت ایشان را ثلمه ای جبران‌ ناپذیر برای کشور و به‌ ویژه ایثارگران استان یزد دانست و افزود: سردار فیض پناه بسیاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود که همواره در مسائل و مشکلات خود به ایشان مراجعه می‌کردند.
وی تصریح کرد: شهید فیض اردکانی علی‌رغم اینکه خود از مجروحیت‌های زیادی که از دوران دفاع مقدس برایش به یادگار مانده بود، رنج می‌برد ولی حل مسائل و مشکلات ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار داده بود.
یادآور می شود مراسم تشییع ایشان عصر امروز در تهران برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهرش به زادگاهش اردکان یزد منتقل خواهد شد که مراسم تشییع در اردکان سه‌شنبه 8 خرداد ساعت 17:30 از خیابان شهید صدوقی به‌طرف گلزار شهدای اردکان برگزار می‌شود.
مجلس بزرگداشت این شهید سه‌ شنبه‌ شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کوشک نو اردکان برگزار خواهد شد و همچنین مجلس بزرگداشتی صبح پنجشنبه 10 خرداد از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، مجمع نمایندگان استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری، سپاه الغدیر استان و بیت شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی در مسجد روضه محمدیه منعقد خواهد شد.
به گزارش ایکنا، اولین فرمانده سپاه میبد در سال 1360، فرماندهی ستاد سپاه کردستان 1365، قائم‌مقام تیپ الغدیر یزد 65 تا 67، فرماندهی سپاه ناحیه یزد 67 تا 70، مشاور نیروی مقاومت بسیج کشور و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از سال 1383 تاکنون ازجمله مسئولیت‌های این شهید والامقام در دوران خدمت پر خیر و برکتش بوده است.

انتهای پیام

captcha