نور رسالت و چراغ ولایت؛ راهنمای انسان برای رسیدن به کمال
کد خبر: 3718230
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
حجت‌الاسلام کیوانی‌فر عنوان کرد:

نور رسالت و چراغ ولایت؛ راهنمای انسان برای رسیدن به کمال

کانون خبرنگاران نبأ ــ مبلغ حوزوی با بیان اینکه انسان در مقام خليفه الهی، برای نيل به لقاء‌الله، بايد در خط مستقيم دين‌الله، با نور هدايت رسول‌الله طی طريق کند، گفت: نور رسالت و چراغ ولایت راهنمای انسان برای رسیدن به کمال هستند.

نور رسالت و چراغ ولایت؛ راهنمای انسان برای رسیدن به کمال

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق کیوانی‌فر، روحانی مستقر شهرک هجرت لردگان در جمع نمازگران این شهرک، گفت: انسان در مقام خليفه الهی، برای نيل به لقاء‌الله، بايد در خط مستقيم دين‌الله، با نور هدايت رسول‌الله طی طريق کند؛ ولی از آنجا كه رسيدن به اين كمال معنوی ملازم با موانع و مخاطرات فراوان از آن جمله وساوس شيطانی و اميال نفسانی بوده، كه سد راه اين معراج روحانی در طول حيات مادی است؛ لذا انسان نيازمند هدايت و راهنمايی است.

وی افزود: ما می‌دانيم خداوند ارحم الراحمين هم دوستدار بندگان مخلص و تائب است، آن‌ها را در اين عرصه زندگی سرگردان نگذاشته و دو مكمل يعني نور رسالت و چراغ پرفروغ ولايت را فرا راه انسان‌ها قرار داده تا بتوانند به کمال برسند.

یادآور می‌شود، جلسه‌های سخنرانی دینی هر روزه بعد از نماز ظهر و عصر در ماه مبارک رمضان در مسجد امیرالمومنئین(ع) شهرک هجرت برگزار می‌شود.

عباس آبرود
انتهای پیام

captcha