برپایی ۱۵۰ پایگاه حامی‌یابی طی شب‌های قدر در لرستان
کد خبر: 3720415
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
محمدی‌فارسانی خبرداد:

برپایی ۱۵۰ پایگاه حامی‌یابی طی شب‌های قدر در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته لرستان از آمادگی ۱۵۰ پایگاه کمیته امداد لرستان برای ثبت‌نام و جذب حامیان ایتام در قالب طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد.

برپایی ۱۵۰ پایگاه حامی‌یابی طی شب‌های قدر در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، دوشنبه، 14 خرداد در جمع خبرنگاران از استقرار ۱۵۰ پایگاه جذب حامی در لیالی قدر در مساجد، مصلی‌ها و برخی اماکن برگزار کننده لیالی قدر در شهرهای استان خبر داد و افزود: پایگاه‌های جذب حامی کمیته امداد لرستان تا سحرگاه آماده ثبت‌نام حامیان است لذا می‌طلبد که مردم سخاوتمند و خیرین لرستان با حضور در این پایگاه‌ها، حمایت خود را از ایتام اعلام کنند.
وی با ذکر این مطلب که ۸ هزار از ایتام تحت پوشش کمیته امداد لرستان فاقد حامی هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که در لیالی قدر شاهد کاهش ایتام فاقد حامی باشیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره‌حساب 4533334561 نزد بانک ملت به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت طرح اکرام و محسنین کمک نمایند.
وی با بیان این‌که از مجموع ۱۵ هزار و پانصد نفر فرزندان ایتام و محسنین، فقط تعداد هفت هزار و پانصد نفر دارای حامی هستند، خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت معیشت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha