«محمدحسین طباطبایی» الگوی حفظ قرآن معرفی شد
کد خبر: 3721678
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
در نظرسنجی در نمایشگاه قرآن؛

«محمدحسین طباطبایی» الگوی حفظ قرآن معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بر اساس یک نظرسنجی که در ایام نمایشگاه قرآن و در یکی از غرفه‌ها صورت گرفت و نتایج آن اخیراً اعلام شده است، محمدحسین طباطبایی به عنوان الگو و مشوق حفظ قرآن در جامعه از سوی مردم انتخاب شده است.

محمدحسین طباطبایی

به گزارش ایکنا؛ در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و در غرفه ستاد طرح ملی حفظ قرآن کریم، نظرسنجی در مورد الگوهای حفظ قرآن کریم و افرادی که به عنوان الگو و مشوق به حفظ قرآن شناخته می‌شوند، اجرا شد که نتایج آن اخیراً منتشر شده است.
در این نظرسنجی افرادی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، مرحوم سیدمهدی فاطمیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین طباطبایی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم و شهریار پرهیزکار از اساتید و حافظان کل قرآن کریم به عنوان گزینه‌ها معرفی شده بودند و مراجعه‌کنندگان در صورت تمایل به یکی از این افراد به عنوان مشوق و الگوی در حفظ قرآن رأی می‌دادند.
جزئیات بیشتری از این نظرسنجی اعلام نشده و تنها به اعلام نتیجه آن بسنده شده و بر طبق آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی با 48 درصد آراء به عنوان الگو و مشوق حفظ قرآن در بین عموم مردم معرفی شده است.
همچنین شهریار پرهیزکار نیز با ۳۷ درصد آراء به عنوان الگوی تشویق‌کننده به امر حفظ از سوی بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن انتخاب شده است.

انتهای پیام

captcha