آغاز ثبت‌ نام مهد و پیش‌دبستانی شکوفه‌ها برای سال تحصیلی 97-98
کد خبر: 3721915
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

آغاز ثبت‌ نام مهد و پیش‌دبستانی شکوفه‌ها برای سال تحصیلی 97-98

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مهد قرآن شکوفه‌ها وابسته به مؤسسه مهد قرآن با ایجاد شرایط ویژه برای مادران معلم و کارمند دارای فرزند نونهال، ثبت نام برای سال تحصیلی 98-97 در مقاطع مهد و پیش دبستان را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا؛ زینب کریمی، مدیر مهد قرآن شکوفه‌ها وابسته به مؤسسه مهد قرآن اظهار کرد: موسسه مهد قرآن با 23 سال سابقه درخشان در سطح استان تهران و تجربه موفق در آموزش مقطع مهد و پیش دبستانی ویژه پسران و دختران با شیوه‌های نوین و برتر آموزشی، با کادر آموزشی متخصص و متعهد و کارشناسان ارشد کودک پذیرش ساعتی، نیمه وقت و تمام وقت بعد از ساعت مدرسه همراه با آموزش انجام تکالیف و ناهار توانسته خدمات ویژه ای را به نونهالان ارائه دهد. 
وی افزود: این آموزش‌ها شامل حفظ پیام‌های قرآنی، داستان‌های قرآنی، حفظ جزء سی، سبک زندگی اسلامی، پرورش خلاقیت و هوش، ورزش‌های جمعی، مفاهیم ریاضی، کاردستی، اردوهای علمی فرهنگی و نمایش با حضور کارشناس ارشد کودک و جلسات تربیتی ویژه والدین و مشاوره است.
در همین راستا خانواده‌ها می‌توانند برای به دست آوردن اطلاعات جامع از برنامه‌های آموزشی و ثبت‌ نام در مهد و پیش دبستانی این مرکز  برای سال تحصیلی 97-98 به ساختمان مهد قرآن شکوفه‌ها واقع در خیابان خراسان، بعد از لرزاده، روبروی مسجد مرحوم آیت‌الله فومنی مراجعه و یا با شماره 33508925و 33508692 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha