اتاق فرماندهی اقتصاد کشور تشکیل شود
کد خبر: 3726227
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

اتاق فرماندهی اقتصاد کشور تشکیل شود

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تشکیل اتاق فرماندهی برای اقتصاد کشور ضروری است و هر سه قوا باید این مسئله را پیگیری کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه تبریز، با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه این التهابات دلیل منطقی ندارد و حاصل جنگ روانی است، گفت: با توجه به تزریق بیش از معمول در بازار باز هم شاهد افزایش قیمت هستیم و این دقیقاً نشان از مسئله روانی و تبلیغاتی دارد.

  اتاق فرماندهی اقتصاد کشور تشکیل شود

وی، با تاکید به اینکه دشمن در مرحله جدید، خصومت خود علیه مردم ایران را علنی به نمایش گذاشته است، افزود: در این شرایط ضرورت تشکیل اتاق فرماندهی در کشور احساس می‌شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید کردند، باید هر سه قوا این مسئله را دنبال کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، متذکر شد: آمریکا به دنبال افزایش ناآرامی و بهره‌برداری امنیتی در ایران است و تلاش می‌کند تا با افزایش تحریم‌ها زمینه بروز ناآرامی در کشور را فراهم کند تا به واسطه آن بستر‌های دیگر ناآرامی را فراهم سازد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه برنامه بازار تهران در روزهای اخیر را یادآور شد و گفت: آنهایی که در آشوب اخیر بازار تهران دستگیر شدند، هویتشان معلوم شده و از بیان مشکلات بازاریان، سودجویی کرده و موج‌سواری کردند.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال افزایش ناآرامی اقتصادی برای بهره‌برداری امنیتی است، آمریکا قصد دارد تا با تحریم‌های جدید، بستری برای افزایش نارضایتی اجتماعی و ناآرامی اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر بازار تهران، از سوی دشمن اجیر شده بودند، اصناف در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند.

حجت الاسلام آل هاشم، تصریح کرد: مسئولان قبل از بروز مشکل چاره‌اندیشی کنند، باید مشکلات صنوف مختلف را حل کنیم تا این مشکلات بهانه‌ای برای دشمن نباشد، امروزه وحدت و همدلی بین آحاد مرد و دولت برای حل مشکلات اقتصادی از اهمیت بسیاری برخودار است.

امام جمعه تبریز، در ادامه با بیان اینکه فصل گرماست و در مساجد کلاس‌های تابستانی تشکیل می‌شود، گفت: هیات امنا و پایگاه‌ها و روحانیت تلاش کنند فرزندانمان از کلاس‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی متذکر شد: برخی مساجد به جای استقبال از نوجوانان، اجازه ورود به مساجد را به بهانه شلوغی نمی‌دهند، در حالیکه باید اجازه دهیم تا به مسجد بیایند و از کلاس‌ها استفاده کنند و به تبع آن، آنها را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و کلاس‌های دینی و سیاسی آگاه کنیم.

انتهای پیام

captcha