تهیه 2 اثر جدید توسط گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) + عکس
کد خبر: 3726389
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

تهیه 2 اثر جدید توسط گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با حضور در اماکن مقدس شهر قم به تهیه دو اثر جدید پرداخته است.

تهیه دو اثر جدید توسط گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص)

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ طی روزهای گذشته با حضور در شهر مقدس قم به تهیه و تصویربرداری دو اثر جدید اقدام کرد.
بر همین اساس این دو اثر که تصاویر آن در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ضبط شده است «قبله حاجات» و «جمعه موعود» نام دارند. همچنین در ضبط این آثار گروه‌های تواشیح الغدیر، معراج و میعاد قم نیز همراه گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) حضور داشتند.
این گروه طی بیش از دو سال فعالیت خود بیش از ۳۶ اثر و ۴۵ نماهنگ تصویری را تولید کرده که از این تعداد ۳۱ نماهنگ از شبکه‌های سراسری، استانی و برون‌مرزی و نیز بیش از ۳۰ شبکه جهانی پخش شده است.
گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) از بدو تأسیس با هدف تولید اثرهای تصویری قرآنی، دینی، انقلابی و حماسی و نیز اجرا در برنامه‌های ملی و بین‌المللی راه‌اندازی شد. این گروه از همان بدو شروع فعالیت عنوان بزرگترین گروه تواشیح کشور را از آن خود کرد.
اجرا در آستان‌های مقدس عتبات عالیات به آرزوی بسیاری از گروه‌های تواشیح حتی قدیمی کشور تبدیل شده اما این گروه با تاریخچه کمتر از سه ساله خود نه تنها به این امر دست یافته که در بسیاری از آستان‌های مقدس دیگر از جمله آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) به اجرای برنامه پرداخته است.

گزارش کامل تصویری را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha