
به گزارش ایکنا از یزد، علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان برگزاری جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان در یزد را تحسین برانگیز خواند و خواهان تداوم این جشنواره شد.
ترابی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گروه های موسیقی که در راستای موسیقی اصیل قدم برمی دارند، حمایت جدی می کند.
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد: جشنواره موسیقی کویرنشینان در سال های آینده نیز باشکوه تر از گذشته برگزار شود.
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: استان یزد سرشار از استعدادهای هنری است.
طالبی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان اظهار کرد: برگزاری جشنواره های هنری می تواند به رشد و پویایی هنر در استان یزد کمک کند.
وی اظهار امیدواری کرد: نمونه چنین رویدادهای هنری با کیفیت و در سطح ملی دراستان یزد برگزار شود.
طالبی تصریح کرد: هنرمندان استان یزد با همه محدودیت ها و مشکلاتی که دارند پر افتخار درعرصه هنر استان یزد فعالیت می کنند که جای تقدیر دارد.
یادآور می شود جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان به مدت سه روز و رقابت ١٢ گروه سنتی و ٨ گروه پاپ در بخش استانی و پنج گروه در بخش منطقه ای شب گذشته با تجلیل از برترین ها بکار خود پایان داد.
انتهای پیام