امین امام زمان خود باشیم/ تأسی از کلام ولایت و امامت در راه رستگاری
کد خبر: 3728826
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
استاد حوزه و دانشگاه:

امین امام زمان خود باشیم/ تأسی از کلام ولایت و امامت در راه رستگاری

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهاد حسن‌زاده گفت: باید همواره کلام و بیان ولایت و امامت را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و سعی کنیم رابطه بین خود و امامت را محکم کنیم تا زمینه هدایت و رستگاری ما فراهم شود.

امین امام زمان خود باشیم/ تأسی از کلام ولایت و امامت در راه رستگاری

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با شام شهادت امام صادق(ع) با حضور جمعی از بسیجیان و عاشقان و ارادتمندان به ولایت و امامت مراسم سخنرانی، نوحه‌سرایی و عزاداری در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر کوهبنان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهاد حسن‌زاده، روحانی اعزامی از قم گفت: سفارش شده است که در رکعت اول نماز پس از سوره حمد، سوره توحید خوانده شود چراکه این سوره شناسنامه خداوند است.
وی با بیان اینکه همچنین سفارش شده است در رکعت دوم پس از سوره حمد، سوره قدر خوانده شود، اظهار کرد: کسی که در نمازهای واجب سوره قدر را بخواند گناهان پیشین او آمرزیده می‌شود؛ در هنگام وضو نیز بر خواندن سوره قدر سفارش شده است.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده تأکید کرد: باید امین امام زمان خود باشیم؛ باید تلاش کنیم معرفت و بصیرت خود را افزایش دهیم تا محبوب ایشان شویم.
وی بیان کرد: یاران واقعی ائمه در مسائل شرعی تابع بودند تا جایی که حلال و حرام خدا را واقعا رعایت می‌کردند و هرگز در اجرای فرامین الهی درنگ نمی‌کردند.
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: باید همواره کلام و بیان ولایت و امامت را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و سعی کنیم رابطه بین خود و امامت را محکم کنیم تا زمینه هدایت و رستگاری ما فراهم شود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha