کنگره شهدای البرز مهرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3731957
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

کنگره شهدای البرز مهرماه برگزار می‌شود

گروه معارف - دبیر کنگره شهدای استان البرز گفت: اولین کنگره ۵ هزار و ۲۱۹ شهید استان البرز، 6مهرماه برگزار می‌شود.

کنگره شهدای البرز مهرماه برگزار می‌شود

سعید اخلاقی در گفت وگو با ایکنا از البرز بابیان اینکه عزت انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و در پرتو ولایت فقیه است، اظهارکرد: رهبر انقلاب فرمودند: «باید یاد شهادت در برابر طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشته شود، گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از خون شهادت کمتر نیست».
وی در ادامه از برگزاری کنگره شهدا در البرز سخن به میان آورد و گفت: نوزدهمین کنگره شهدای استانی کشور در استان البرز برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدا اقدامی فرهنگی محسوب می‌شود، افزود: این کنگره ششم مهرماه برگزار می‌شود و پیش از آن پنج اجلاسیه شهرستانی در سطح استان برگزار می‌شود.
این مسئول بابیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری کنگره شهدای استان البرز انجام‌شده است، گفت: یادواره‌های شهدا در سطح محلات استان توسط پایگاه‌های بسیج و مساجد برگزار می‌شود که خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی داشته است.
اخلاقی بابیان اینکه ششم مهرماه سال جاری اولین کنگره ۵ هزار و ۲۱۹ شهید در استان البرز برگزار می‌شود، تأکید کرد: لازم است که برای برگزاری این مراسم همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان همکاری لازم را داشته باشند.
این مسئول گفت: این کنگره زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فراهم خواهد کرد تا به امید خدا هم در بعد فرهنگی و اجتماعی بتوانیم اقدامات شایسته و قابل قبولی را ارائه کنیم.
وی تصریح کرد: مأموریت‌های مختلف این کنگره به دستگاه‌های مختلف استان تفویض شده تا ضمن تقسیم کار تمامی دستگاه‌ها در هر چه بهتر برگزار شدن کنگره سهیم باشند.
انتهای پیام./

captcha