«باران» به مردادماه سلام کرد
کد خبر: 3732077
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

«باران» به مردادماه سلام کرد

گروه ادب ــ ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه مردادماه برای گروه سنی نوجوان منتشر شد.

ماهنامه «باران»به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» در تازه‌ترین چاپش که به شماره 276 رسیده، عناوینی چون «مهارت‌های زندگی»، «گنبد فیروزه»، «خوش‌بختی یعنی»، «یاد یاران»، «کافه شعر»، «چشمه» و «چشم‌انداز» را شامل می‌شود.
صفحه «سواد رسانه‌ای» با عنوان «رژیم مصرف رسانه‌ای» موضوع مهمی را مورد توجه قرار داده است؛ «مهم است که شما چه محتوایی از رسانه‌ها دریافت می‌کنید و خوراک روح شما چیست. شما می‌توانید محتویات سالم دریافت کرده، به انسان بهتری تبدیل شوید و ممکن است محتویات نامناسبی دریافت کرده، تأثیرات بدی بپذیرید. یکی از کارکردهای مهم رسانه، تغییر ذائقه‌هاست. حواسمان به میزان استفاده از رسانه، نحوه استفاده از رسانه و محتویات دریافتی از رسانه‌ها باشد و ما حاکم رسانه باشیم و نگذاریم رسانه‌ها، زندگی ما را مدیریت کنند تا با مدیریت رسانه، آسیب‌های رسانه را به حداقل و بهره‌وری را به حداکثر برسانیم.»
«تویی که به من نعمت دادی» درباره دعای عرفه است که به قلم مجید ملامحمدی به نگارش درآمده است، تصویرسازی این یادداشت داستانی را حسین آسیوند انجام داده است، در بخشی از این داستان می‌خوانیم؛ «آه پلک‌هایم باز و بسته می‌شود. به خودم می‌آیم، کتاب دعایم از دانه دانه اشک‌هایم خیس شده، من در اتاقم هستم. هر چه بوده خیال بوده، نسیم پرده اتاقم را می‌لرزاند. به نوشته‌های کتاب دعایم خیره می‌شوم. امشب شب عرفه است. جمله‌های زیبای امام(ع) در دعای عرفه، چقدر زیبا به میهمانی دلم آمده‌اند: سپاس خدای را که فرزندی نگرفته تا از او ارث برند و برای او در فرمانروایی‌اش شریک نبوده تا با او در آنچه پدید آورده، مخالفت کند.»
«آرزوهای من وقتی به امامزاده می‌روم»، داستان «رضایت‌نامه»، «لباسی از جنس پاگنده» نقد انیمیشن و داستان گمشده از بخش‌های جذاب و خواندنی دویست و هفتادوششمین ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» است که به بهای 6 هزار تومان در دسترس نوجوانان علاقه‌مند قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha