ویژه نامه «مهر هشتم» به مناسبت ولادت امام رضا(ع) منتشر شد
کد خبر: 3732916
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

ویژه نامه «مهر هشتم» به مناسبت ولادت امام رضا(ع) منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ ویژه نامه مهر هشتم به مناسبت ولادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) از سوی گروه فنی پایگاه تخصصی مسجد در بستر فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ ویژه نامه مهر هشتم به مناسبت ولادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) از سوی گروه فنی پایگاه تخصصی مسجد در قالب بخش‌های عکس، کتاب، متن، صوت و فیلم منتشر و در بستر فضای مجازی قرار گرفت.

در بخش عکس 37 عکس نوشته که مزین به نام مبارک و القاب امام رضا(ع) است بارگذاری شده تا علاقه‌مندان بتوانند در زمینه‌های مختلف از آن استفاده کنند.

در بخش کتاب نیز چهار کتاب با عناوین «امام مهربان» شمه‌ای از زندگی امام رضا(ع)، «درس‌هایی از زندگانی امام رضا(ع)»، «جغرافیای تاریخی هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو» و «تحلیلی از زندگانی امام رضا(ع)» به منظور مطالعه به علاقه‌مندان معرفی شده است.

ویژه نامه مهر هشتم در بخش متن نیز مقالاتی را با عناوین «هجرت امام ر ضا(ع) به ایران»، «سیره علمی امام رضا(ع)»، «سیره سیاسی امام رضا(ع)»، «زندگی نامه امام علی ابن موسی الرضا(ع)» و «دوران امامت» منتشر کرده است.

کاربران فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به بخش صوت این ویژه نامه نسبت به دریافت فایل‌های صوتی شامل مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) در وصف امام مهربانی‌ها اقدام کنند.

در بخش فیلم نیز کلیپ‌هایی بارگذاری شده است که از جمله می‌توان به کلیپ عکس «نامه عشق»، «نورالفضا» و .. که اختصاص به ولادت باسعادت امام رضا(ع) دارد، اشاره کرد.

برای مشاهده و مطالعه ویژه نامه مهر هشتم اینجا را کلیک کنید!

انتهای ‌‌پیام

captcha