آموزش حفظ مجازی قرآن طرح پربرکتی است
کد خبر: 3733409
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

آموزش حفظ مجازی قرآن طرح پربرکتی است

گروه فعالیت های قرآنی ــ حافظ شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم با بیان اینکه آموزش حفظ مجازی قرآن طرح پربرکتی است گفت: بنده با این روش همراه هستم و خیلی از آن راضی هستم.

زکیه عبداللهی، فاطمه قسمتی، حافظ شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم؛ گفت: بنده تا جزء هفتم قرآن را در دوره دانش آموزی حفظ کردم و بعد وقفه ای ایجاد شد اما مجددا شروع کردم و اکنون 16 جزء را با وجود داشتن دو فرزند کوچک حفظ کرده ام.

وی افزود: آیه ای را که می خواهم حفظ کنم ترجمه و تفسیر آن را نگاه می کنم البته وقت مختصری برای آن می گذارم و بعد شروع به حفظ می کنم و اگر آیه ای بلند باشد به چند قطعه کوچک تقسیم کرده و  چندین بار آن را تکرار می کنم و باز با تکرار مجدد با ایه قبل آن را می خوانم.

وی با تقدیر از ایجاد امکان حفظ مجازی افزود: بنده با این روش همراه هستم و خیلی از آن راضی هستم چون قبلا وقتی  شروع می کردم به دلیل مشکلات حفظ را رها می کردم ولی در این روش پیگیری دائمی سبب می شود تا نسبت به حفظ تعهد داشته باشم و متوقف نشود.

وی که برای اولین بار در این مساقات حضور دارد درمورد مسابقات نیز گفت: اصل وجود مسابقات خیلی خوب است و زحمات زیادی هم کشیده شده است و سطح مسابقات نیز خیلی خوب بود و به خصوصتنظیم وقت برای متسابقان نیز مانع از معطلی می شد.

این حافظ قرآن تاکید کرد: وجود هم مباحثه خیلی لازم و در تقویت حفظ خیلی موثر است.

انتهای پیام

captcha