اردوهای جهادی تمرین خودسازی جوانان است
کد خبر: 3733430
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

اردوهای جهادی تمرین خودسازی جوانان است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اردوهای جهادی تمرین خودسازی جوانان است و دانشجویان با نیت خالص و بشر دوستانه به صورت خودجوش و خیرخواهانه در این عمل خیر شرکت دارند.

اردوهای جهادی تمرین خودسازی جوانان است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در اولین سالگرد تأسیس ستاد اردوهای جهادی کرمانشاه نشست محمد تاجفرد، مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت با معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از دانشجویان فعال جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
در این نشست محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کانون فعالیت‌های اردوهای جهادی علوم پزشکی کرمانشاه به مدت یکسال فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است و این تمرین الگوی دانشجوی ما در مسیر نور است.
غلامی اظهار کرد: اردوهای جهادی بیش از هر فضای دانشجویی دیگری زمینه خودسازی دانشجویان را فراهم و تحقق می‌بخشد.
معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اردوهای جهادی که در طول یکسال گذشته توسط جوانان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق محروم برگزار شده با نیت خالص این جوانان و به صورت خودجوش در بحث بهداشت و درمان بوده است.
وی گفت: بیشتر این اردوهای جهادی به صورت یک تا سه روزه و با هدف آشنایی دانشجویان با مناطق محروم برگزار شده و تاکنون بالغ بر 15251 نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و مشاوره قرار گرفته‌اند.
غلامی در ادامه اظهار کرد: در راستای برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم به برپایی بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی می‌توان اشاره کرد و در مجموع 24 اردوی جهادی با حضور 512 دانشجو و 70 نفر از اساتید در استان کرمانشاه برگزار شده است.
محمد تاجفرد، مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش ما مبتنی بر سرکشی مستمر و مداوم از گروه‌های جهادی است تا از نزدیک در جریان روند مشکلات آنان قرار بگیریم، گفت: باید از همت شما جهادگران که با گذشت از همه زندگی در راستای محرومیت‌زدایی از این مناطق اقدام نموده‌اید تقدیر کرد.
وی افزود: امید است این اردوها به صورت مشارکتی صورت گیرد و در این راستا در تمام نقاط کشور به وضعیت بهداشتی مطلوبی دست یابیم.
انتهای پیام

captcha