
به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، امروز پنجم مردادماه از «رضایی» و «نوری» دو نفر از بانوان حافظ کل قرآن کریم در بینالصلاتین نماز جمعه این هفته تبریز تجلیل شدند.
به گزارش ایکنا این تجلیل توسط حجتالاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریزصورت گرفت.
گفتنی است، هر هفته در خطبههای نماز جمعه تبریز یک نفر از حافظان کل قرآن کریم در بینالصلاتین مورد تجلیل قرار میگیرد.
انتهای پیام